top of page

KUNDEBLIND

- Når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne

"Kunden skal i centrum", siger topchefen. Og mener det. Alligevel sker der ikke rigtig noget. Der er noget, der systematisk flyver under radaren. 

KUNDEBLIND giver dig både forklaringen på, hvorfor det bliver ved med at gå galt og en model til at gøre noget ved problemet.

Undervejs får du 3 cases om, hvor galt det kan gå og 4 cases der viser, hvordan det skal gøres. Og meget mere.

 

Du kan læse mere om bogen nedenfor. 

(Du videresendes til Saxo.com)

IMG_5731.jpg
KUNDEBLIND leverer fremragende betragtninger, som bestemt også har relevans, når jeg udefra følger selskaber som aktieanalytiker. Og så er Boeing-casen bare eminent!!

Jacob Pedersen, aktieanalytiker, Sydbank

Bogresumé

ai-generated-mockup-of-a-man-holding-a-book-at-the-airport-m38878.png

 

Skab vækst gennem kundeloyalitet

 

Kunderne er vigtigst. Kunderne skal i centrum. Sådan siger alle topledere, mens det er overraskende få, der får kundeloyalitet integreret i styringen af forretningen.

På trods af at både almindelig logik og talrige undersøgelser viser, at høj kundeloyalitet giver højere vækst og indtjening. På trods af at det er langt mere lønsomt at fastholde eksisterende kunder end at jagte nye, og at begejstrede kunder af sig selv hverver flere - så kniber det gevaldigt med at holde fokus. 

Hvad er årsagen til dette paradoks, der leder virksomheder ind i en negativ spiral, der ender med at koste dyrt på bundlinjen, og samtidig berøver både kunder og medarbejdere mening? Hvorfor går det så galt, og hvad kan der gøres ved det?

Det giver KUNDEBLIND dig svaret på, og bogen beskriver samtidige en konkret og gennemprøvet metode, der anviser vejen til vækst gennem kundeloyalitet. Undervejs får du cases, der både afskrækker og inspirerer, samt indsigt i, hvilke barrierer din virksomhed skal overvinde.

Bogen er en kombineret inspirationsbog og kørevejledning for topledere og beslutningstagere i mellemstore og store virksomheder. Men alle der har interesse for arbejdet med kundeloyalitet, kan læse med. 

Foredrag om KUNDEBLIND

Der er god interesse for at skabe vækst gennem kundeloyalitet - og dermed også for KUNDEBLIND som bog. 

Jeg er allerede booket til en række foredrag i løbet af efteråret 2024. Senest var jeg på Dialogkonferansen i Strømstad, Sverige, og du kan evt. se mere om det her

Målgrupperne for mine foredrag varierer, det er er lige fra store konferencer over top-50 i større virksomheder til grupper af medarbejdere i kundeservice eller andre afdelinger. Fælles for dem er, at de ønsker inspiration om, hvordan du skaber vækst gennem kundeloyalitet. 

Interesseret i et foredrag? Så læs mere eller tag kontakt nedenfor

459086039_939568188209785_200840769255668052_n.jpg

Uden redaktør ingen bog

For at sikre en bog af høj kvalitet havde jeg engageret en erfaren og professionel redaktør, der var involveret i både idé og tilblivelse, produktion, distribution og markedsføring.

Bogens redaktør og kommercielle samarbejdspartner var Hans Peter Bech, der havde en solid baggrund til formålet. Først og fremmest har han skrevet en række faglige bestsellere. Det gav den fornødne erfaring og ballast til både at udfordre undervejs og styre processen sikkert i mål.

Dernæst har han en lang og succesfuld karriere i det private erhvervsliv bag sig, bl.a. som Vice President i Navision. Hans nuværende levevej som selvstændig konsulent matcher også godt med min egen.

Du kan finde mere om hans bøger og erfaringer her

Hans Peter Bech, redaktør på bogen KUNDEBLIND

Om bogprojektet

IMG_5732.jpg

Bogen KUNDEBLIND er et væsentligt projekt for mig. Både arbejdsmæssigt, fagligt og personligt. 

Arbejdsmæssigt har det været vigtigt for mig gennem en bog at tydeliggøre, hvorfor høj kundeloyalitet er aldeles afgørende for, at en virksomhed kan opnå høj vækst og indtjening. Det er blevet et talerør, som det har vist sig, at mange har lyst til at lytte til. 

Fagligt har processen har lært mig enormt meget om det, der er min professionelle passion: Kundeloyalitet og hvordan du i praksis arbejder med det for at skabe en bedre forretning. Det har tvunget mig til at blive mere konkret omkring min tilgang. 

Personligt har KUNDEBLIND været en fra "the bucket list". Det har været uomgængeligt, at jeg måtte skrive denne bog. Den måtte ud. Både fordi jeg brænder så meget for emnet, at mit budskab måtte have en håndgribelig platform og fordi jeg syntes, at bogen manglede i markedet. 

Selv om KUNDEBLIND kun har været på markedet i kort tid, har den nået at inspirere mange og høstet en del anerkendende ord. Jeg håber, at du også vil kunne finde inspiration til, hvordan du kan skabe vækst gennem kundeloyalitet.

Er du interesseret i at købe et større antal bøger, så kontakt mig for et skræddersyet tilbud.

Tak. Du vil høre fra os indenfor 1 hverdag.

Forsiden af bogen Kundeblind
bottom of page