top of page

Vi hjælper virksomheder med at skabe vækst gennem øget kundeloyalitet

Mere end 15 års erfaring med kundeloyalitet, kundefastholdelse, NPS, Customer Experience, kunderejser osv. har givet dokumenterede resultater og erfaringer. 

Det var værdifuldt at få hjælp til både design og implementering af arbejdet med kundefastholdelse. Det skabte hurtigt momentum for projektet og stort engagement fra de medarbejdere, der møder kunderne hver dag.

Julie Fick, Campaign Manager fitness dk

Vækst gennem kundeloyalitet

 

Den mest effektive vej til vækst er gennem fastholdelse af de eksisterende kunder. Det er veldokumenteret, og det er det, vi hjælper virksomheder med at eksekvere på.

De fleste virksomheder har erfaringer og kompetencer omkring produkt og salg, men når det gælder systematisk og proaktivt arbejde med kundefastholdelse, kommer mange ofte til kort.

Formålet med vores rådgivning er at inspirere og udfordre jer på jeres håndtering af de eksisterende kunder, så der opstår konkrete, nye muligheder for at forbedre jeres forretning. 

 

 

Mit navn er Kent Bredahl og jeg er indehaver af CUORI. Jeg har mere end 15 års praktisk erfaring med kundefastholdelse, kundeloyalitet, kundeservice og Net Promoter Score (NPS). Både fra lederstillinger i store virksomheder og som konsulent for en lang række kunder. Du kan se min Linkedinprofil her.

Hvor skriver jeg vi?

Jeg skriver "vi", da der på større opgave ofte er flere personer involveret. Enten i direkte kontakt med jer som kunde eller bag scenen. CUORI er en netværksbaseret virksomhed, og jeg trækker ekstra ressourcer ind til den enkelte opgave alt efter behov. Det giver frihed og fleksibilitet til at anbefale jer de helt rigtige løsninger og mulighed for at løse selv store opgaver.

 

Hvorfor CUORI?

Hvorfor vælge et navn, som mange har udfordringer med at udtale? Det giver lidt mere mening, når du hører historien bag. CUORI er en forkortelse for Customer Orientation, og det betyder desuden "hjerter" på italiensk. Det symboliserer det, vi står for: Gennem kundeorientering at vinde og fastholde kundernes hjerter.

 

Det emotionelle element er stærkt undervurderet i erhvervslivet, men det er et faktum, at stærke kunderelationer i høj grad består af følelser. Endvidere ligger CUORI tæt på "curiosity". Det gælder nemlig om at forblive nysgerrig omkring sine kunder og hele tiden stræbe efter at blive bedre. 

Har du lyst til at høre mere, så kontakt mig endelig.

Kent Bredahl står på en rød trappe og ser op

Samarbejdspartnere

 

For at kunne løse større opgaver er det nødvendigt med en række gode samarbejdspartnere. Det er derfor, jeg kalder det "om os", selvom jeg som udgangspunkt driver en enkeltmandsvirksomhed.

Jeg har gennem flere år samarbejdet med NPS.today, der er en førende software og Customer Experience platform, der er skræddersyet til at arbejde målrettet med NPS og integrere med din virksomheds øvrige forretningssystemer. 

Siden starten af 2022 har jeg desuden haft et tæt samarbejde med NexusOne, der er et digitalt konsulenthus med ca. 40 medarbejdere.

 

Sammen med NPS.today og Nexus Ambition har jeg senest implementeret et stort og omfattende NPS setup for Air Greenland (se case), der allerede nu viser de første, konkrete forretningsmæssige resultater. 

 

 

Logo NPS Today
Logo Nexus One
Takket være Kent’s store erfaring kom vi hurtigt og effektivt i gang med at arbejde med kundeloyalitet og NPS.

Jesper Schou-Nielsen, Development Manager, Santander Consumer Bank

bottom of page