Jeg søger en virksomhed,
hvor jeg kan stå i spidsen for at skabe vækst gennem kundeloyalitet
I en fast rolle, hvor jeg kan implementere, forankre og skabe resultater sammen med gode kolleger.
Skal det være hos jer, at jeg bruger mine mere end 15 års erfaring med kundeloyalitet, kundefastholdelse, NPS, Customer Experience, kunderejser, kundeindsigter, kundedata osv.?
Jeg fortæller gerne om mine resultater, erfaringer og kompetencer – og hvad jeg kan bidrage med netop hos jer!

Det kunne f.eks. være en rolle, hvor jeg står i spidsen for at:
​​
-
Sætte en tydelig retning for arbejdet med kundeloyalitet og -fasholdelse
​
-
Forankre kundefokus i kultur og ledelsesadfærd
​
-
Understøtte det interne samarbejde, så kunderejsen hænger sammen på tværs af organisationen
​
-
Omsætte kundens stemme til konkrete forbedringer i produkter, processer og services
​​
-
Dokumentere værdien af høj kundeloyalitet og omkostningen ved utilfredse kunder
​

​​​​​​​​Hvad kommer jeg med?
Gennem mere end 10 år har jeg arbejdet fuld tid med at hjælpe virksomheder med at sætte kunden forrest. I praksis. Med konkrete resultater.
Fra analyse og design til implementering og forankring.
Til dokumentation og kommunikation af resultater.
Jeg kender hele kæden:
✅ Fra data til indsigter
✅ Fra strategi til systemer
✅ Fra processer til ledelse og adfærd
✅ Fra målinger til handling
​
​​​​​​​​Jeg har undervist ledere og medarbejdere. Arbejdet med forandringsledelse og forankring.
​
Kort sagt: Hjulpet virksomheder med at skabe høj kundeloyalitet og dokumentere den værdi, det skaber. Som et fundament for vækst og den solide bundlinje. ​​​

Samlet set har det givet mig unikke erfaringer og kompetencer med at skabe vækst gennem kundeloyalitet.
​
Derudover har jeg en bred kommerciel profil kombineret med ledelseserfaring.
Er du blevet nysgerrig på mere? Så kontakt mig gerne på kent@cuori.dk for at høre nærmere eller få tilsendt mit CV.

Jeg savner at være en del af en organisation
​
Savner at være en del af et fællesskab, hvor vi sammen implementerer, forankrer og skaber resultater gennem kundeloyalitet. Ved på samme tid at være kundeorienterede og effektive.
​
Det har været et privilegium at rådgive mere end 60 forskellige virksomheder om at skabe vækst gennem kundeloyalitet. På B2C og B2B, fra 100 til 5.000 medarbejdere, i alle mulige brancher, i Danmark, Sverige, Grønland og på Færøerne.
​
I 2024 udgav jeg bogen KUNDEBLIND - når topledelsen ubevidst mister følingen med kunderne. En praktisk erhvervsbog fuld af eksempler og cases.
Udgivelsen har bl.a. ført til mange spændende foredrag, hvilket betyder, at jeg er vant til at stå på en scene og formidle komplekse budskaber på en enkel og involverende måde.
​
Erfaringer, som jeg ser frem til at gøre brug af, som en del af en større helhed.
​